۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۹:۰۴

ثقتی مطرح کرد:

جشنواره های هنری فرصتی برای بروز استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است

جشنواره های هنری فرصتی برای بروز استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است

رشت – خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان گفت: جشنواره های هنری فرصتی برای بروز و تبلور استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در آئین اختتامیه این جشنواره که شنبه بیستم مهر ماه سال جاری در سالن مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می شود از چهره های محبوب کودکان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

وی اظهارداشت: جشنواره فیلم کودک که با استقبال بی نظیری همراه بود جلوه ها و صحنه های زیبایی را تاکنون از خود بر جای گذاشته است.

دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان گفت: در طول این جشنواره کودکان و نوجوانان گیلانی فرصت یافتند از جدیدترین فیلم های  مورد علاقه خود دیدن کنند.

وی در ادامه با اشاره به آئین اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان افزود: در این مراسم از سازمان هایی که بیشترین همکاری را در برگزاری این جشنواره داشته اند، تجلیل خواهد شد.

ثقتی همچنین بیان داشت: از شخصیت های محبوب کودکان مانند عمو خندان ( محمد تجدد )، عمه خورشید ( سارا خیر خواه )، متل ( ابراهیم حسن زاده )، عمو صفا ( امیر ارشد اسکندری، اتل ( رضا قربانپور ) و غیره تجلیل می شود.

وی یادآورشد: جشنواره ها فرصتی برای بروز و تبلور استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است و امیدواریم با پرورش استعدادهای آنان ، فرزندان این مرز و بوم آینده سازان خوبی برای میهن اسلامی باشند.

کد خبر 2152882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha